Arn



Filmen var mkt bra ansåg jag,även denna lite romantisk och sorglig och lite krig och sånt med .
Också en film som får införskaffas lite senare då den kommit ut på film så vi har båda två filmerna hemma!
Träffade kussepuss och Tompa där :p henkes kusiner och ja massa annat folk med, Sara ansåg att min outfit mjukisbyxor foppatofflor och röd kofta inte var snyggt nog.

Sedan sa hon: men du har ju henke iofs så varför bry sig...

Samtidigt kan jag känna varför klä upp sig för att sitta och kolla på film, det är mkt skönare att sitta i mjukis byxor än tajta jeans, en härlig tjocktröja istället för en tajt obekväm. herregud tror jag börjar bli gammal och grå.. Men någongång måste man nog bli omvänd och tonårens alla bekymer ses inte längre som bekymer. Jag är nog helt enkelt ganska vuxen redan nu trots att jag fortfarande är 19. inte illa alltså :p  Nu blev det väldigt djupt skrivande. Trots att jag bara skulle berätta att filmen var bra , men men man skriver ju vad man vill när man vill :) inte så noga lixom

Kommentarer
Postat av: Nina

mjukisbyxor är grejen ;)

2008-08-23 @ 21:11:13
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0