Dagen



Nu har jag bar två timmar kvar sedan är jag ledig i helgen!

Kvällen är dock inte slut bara för att arbetet slutar, vi ska nämligen ut och äta, på saffran tror jag det blev! Blir säkert kanon!

Sedan är jag kattvakt så ska hem till kissemissen, erika och tompa kanske skulle sova över i natt man vet aldrig hur det blir med det! hem och bädda ut bara!

Henke får för hoppningsvis snart fara iväg med tåget till sthlm, jädra sj alltså man blir ju deppri! Stackars killar hoppas det går bätter när de ska hem!

I morgon är det innebandy och ett besök hos oskar som står på listan! Söndag blir eh städdag då jag både måte städa hemma och på dagis!

Blir säkert bra detta!

Puss hejs

Kommentarer
Postat av: nina

inbjudan kommer då jag fått tummen ur arslet och fixat några, haha...

2008-08-29 @ 18:20:21
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0