Godmorgon godmorgon



Ja vad ska man säga, är det en godmorogn! Tveksamt, jo självklart. Jag är ju ledig, dock har jag varit vaken sedan sex du älskling klev upp, läste ut boken och kunde där efter inte somna om, väntar på frukost inbjudan från sara dock gnäller hon på om att hon inte fått sova, blabla osv. Dålig vän alltså :) haha!

Annars ska jag tvätta, på stan, hälsa på bebben och baka i dag är tanken!

Henke jobbar ändå till åtta i kväll så lik abra att sysselsätta sig, kanske det blir till att börja ¨på tredje boken inom loppet av en vecka, ja jag vet man blir lite trött alltså, gud så jag läser :)  TÄnkte för övrigt troligtvis lägga upp lite bilder om datorn vill vara med på detta, annars så orkar jag inte tar det för lång tid, orkar man knappast vänta anser jag! ;)

snart ska jag nog bjuda in mig själv på frukost hos sara, hon lär ju knappast kasta ut mig :) eller man vet aldrig hon kanske är riktigt trött, eller sinnesförvirrad och glömmer att jag är hennes vän och tror att jag är en inbrottstjuv.. ja man vet aldrig :) jag har ju trots allt randig tröja  på mig .. precis som tjuvar i filmer... hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0