ledig dag 3



Ja sovmorgon för både mig och älskling, eller ja vi behövde inte ha kl på sex på henkeponk började inte förens tio! Så vi klev upp och fikade kl nio sedan for han iväg! Jag diskade lite, satt mig framför tvn med datorn och tyckte allmänt synd om mig själv för jag inte hade något att göra åp min lediga dag.!

Skickade sms till kussepuss hon skulle på stan, så gjorde mig iordning och for med saras räser cykel ner på stan, Svärmor kom ner och bjöd på lunch och det slutade med en ganska trevlg tur på stan! Sedan cyklade jag hem upp för den långa dryga backen, stannade på kiosken, för att få lite sällskap! blev kvar där ganska länge och snackade lite skit,

väl hemma funderade jag ut vad vi skulle handla, fick tag på henke han fick komma upp och hämta mig! sedan blev det birsta, henkeponken skulle ha nya springskor , (fick pressentkort i födelsedagspresent) , hittade ett par mkt bra tror jag de va! han fick sig även ett par riktigt härliga mjukisbyxor och två vattenflaskor (som han tjatat om de dagar han varit lite dagenefter dålig :) haha ) Sedan blev det ica maxi för att spendera upp pengar, varför spara lixom. Lite mat fick vi ihop i alla fall! mkt bra gjort! henke vill ha krämbullar så vi köpte och bjöd hem sara på kvällsfika!

Gjorde lax och potatis till middag, gick ut på en promenad pantade och gick till kiosken för att hämta ut en vinst :P Sedan hem och då kom sara bort typ ! När sara gått diskade jag och sedan in i duschen och direkt ner i sängen! man blir mkt trött av att vara ledig har jag märkt , suck alltså :P

Ikväll vet jag itne var det blir, sara ska ha tjej middag kanske går över dit eller s¨å blir jag hemma och myser med min älskling! Vad kvällen ger för möjligheter visar sig helt enkelt!




Min söta Aron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0