Nya tag nytt läsår ;)



Eftersom jag inte ska gå i skolan så får jag hitta på andra saker att göra och andra mål i livet! Jag har därför bestämt att jag ska sattsa på mig själv, och mitt liv, se till så  att jag klara mig och att jag hela tiden kommer att göra mitt yttersta för att må bra! :) mkt bra mål va? !

För visst kan man bli trött och less på allt när man jobbar hela tiden, för att sedan inte veta säkert om man har något jobb över huvudtaget! ja herregu d det finns mkt frågetecken i livet!För att allt ska gå lite lättare när min älskling är borta så ska jag som sagt lägga ner all energi som går på mig själv och mitt liv fundera ut hur jag vill leva och vad jag vill göra! Samtidigt ska jag självkart umgås med vänner min kompissysterson och bara försöka njuta av livet och nuet :)

Nu är jag hungrig dags att äta snart tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0