P.S I love you



Lika bra denna gång var denna film! En film som jag ska köpa sedan när den blitt lite billigare. Hur romantisk som helst är den, på ett sorgligt sätt.

Tror dock inte vi fick med hela kostcirkeln i går när vi åt. Började med en macka till frukost, sedan vid två var det donken för mig sara och nina. När jag och sara kom hem vid fem halv sex för att se på film, lyckades vi få ihop chips dipp, godis och dricka! När filmen var slut for jag ju dirr på bio, där blev det popcorn :)  Men vadå, det kan bli så i bland. idag blir det pasta och champinjonsås till lunch här på arbetet! vad kvällen bjuder på för mat är ännu inte klart.

Kommentarer
Postat av: Nina

ja det verkar som så :)

2008-08-23 @ 10:45:04
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0