söndag



Vaknade strax innan nio ! skönt! Tvingade upp henke, men vi orkade inte fika så vi satt oss i soffan ! haha! Jag gick och tvätta håret och kl blev elva innan vi fikade! SEdan körde henke ner mig på staden där jag träffade susanna och olle :) Sedan for  jag och susanna till selånger :) ska knäppa kort senare och visa vad jag köpte mkt söt i allafall!

SEdan for vi på ica köpte fika och åkte hem till sanna och fikade i hennes nya soffa satt och myste framför tv i nån timme!

När kl började närma sig fem så var det bara att tack för mig för då blev det olearys med henke marcus och marcus två kompisar, mkt trevlig tjej jag pratade med, dvs flickvännen till marcus kompis, sofie tror jag hon hette om jag inte minns fel. Så vi åt och satt och pratade under hela matchen, varför kolla på fotboll när man kan prata ! haha! När matchen började närma sig sitt slut kom fia också! mkt trevligt,!

Eftermatchen åkte jag henke och fia till marcus och spelade wii mkt trevligt :) jag var dock inte så bra men vadå :) riktigt kul var det i allafall! kom hem där vid tio satt vid tv, ett tag! gick och la mig!

Mådde lite allmänt dåligt, henke kom och gosade på mig så det blev bättre, sedan somnade vi som två stockar. Dock vaknade jag inatt av allt jädra regn, bara leta rätt på öronpropparna för att jag skulle kunna sova vidare! och det funkade!

Vilken himlans tur att vi hade annikas bil :) hade vart jobbigt att åka moppe i morse:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0