Sthlm



Kom på att jag ska på semester med min älskling med! Den 17 -20 sep far vi till sthlm bor hos mina kusiner, ska på konsert i globen och mysa på stan! Bokade tågbiljetter igår så nu är det bara fickpengar som saknas, och de kommer ju i natt :)  Egentligen är det nog inte så synd om mig men lite i allafall. Men det ska bli skönt att åka iväg och bara vara i några dagar och mysa runt på stan och så! Skönt sedan att komma hem och inse att hemma är bäst :)


Henke ska dock tjuvstarta då han ska till sthlm på fredag han och hedberg ska ner till sitt framtida hem! Lär nog bli trevligt och lärorikt, få se hur mkt ångest de kommer ha över hästarna när de kommer hem på söndag kväll :) haha




Det lär ju knappast finnas en sån här fin toa skylt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0