Tvättning



Jag var uppe pga min käre sambos (känns mkt konstigt att skriva det) oförmåga att boka rätt tvättid. Men ingen skada skedd kläderna är ju tvättade nu och allt är frid och fröjd.

Hoppas på att det har blivit städat hemma idag också och att maten står på bordet då jag anländer hem! kanske jag ska bjuda hem sara :) måste nog kolla med henke först, men det är annars lite synd om henne som måste äta ensammen, (då äter hon ju inte, pga Oork att laga mat). Får klura på detta jag menar hon läser ju ändå inte detta förens hon är hemma ikväll antingen har hon fått mat eller så vet hon att jag tänkte på henne men ångrade mig sedan :) Ingen skada skedd.. :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Och middag fick jag , mycket mys :D

2008-08-25 @ 08:12:33
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0