förstår er saknad



Men vad ska jag säga, att blogga har förtillfället inte varit min prio ett, känner att jag tappat suget lixom.! men vem vet det kanskekommer tillbaka! Känns som att sitta vid datorn överhuvudtaget har tappat sin charm just nu, om det stavas så, iofs min blogg jag stavara och skriver som jag vill! Känner mig riktigt trött i dag, vilket kan kännas lite jobbigt tycker jag nog. Ska väl dra mig mot sängen, dock känns det fel att inte ha slagit i en enda




Östersund helgen!
Henke hem på torsdag, weei! hemma i drya två veckor de ni!
Några julklappar kvar att köpa!
Jobba lite!
städa lite kanske?
sova och bara ta det lugnt om det hinns med!

Nu blir det nog sängen alltså!

Kommentarer
Postat av: Sara

Wow ett inlägg ;) ja har du tid över får du gärna komma över och läsa en engelsk novell och göra en uppgift på fyra A4 sedan ;) jag har börjat på första nu, det vill säga att jag har ytterligare två att göra färdigt denna vecka.

2008-12-16 @ 22:49:30
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/
Postat av: Eva

Dax för uppdatering tycker jag!!!!

Kram Eva

2008-12-23 @ 14:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0