Julen 2008



Ja då var väl julen över och förbi! Fick massa paket, dock mkt tråkiga från mamma och pappa, lite besviken alltså. Men man ska väl vara tacksam ändå antar jag det var ju en väldigt god sak :) Fick sånt där livmoderhalscancer grejs, säkert bra men hur stor är egentligen risken/chansen att just jag får det och om jag det är menat så är dessa sprutor inte helt säkra än i alla fall! men men god tanke mkt snällt!  Nu kan man ju tycka att jag är en liten otacksamsnorunge men då får man helt enkelt tycka det ! Det gör inte mig så mkt :)

Aja blev i alla fall mkt överraskad och impad av henkes julklappar, han hade köpt de rosa täckbyxorna som jag tyckte va så snygga och har gått och sucktat efter på stan, fick en one tree hill box och dataväska också, mkt snäll min älskling <3
Fick massa bra saker från sara också, som alltid! Mkt roligt att öppna dina paket :)
Till hushållet fick vi tillsamman ihop en borrmaskin, matberedare, vattenkokare,en mixer lite mer glas, uppläggningsfat och små fat till. fyra spel, ett tv spel :) ja massa skoj, "fördel att vara två i ett hushåll" helt klart inte bara mina klappar som räknas henkes också :)

Var i alla fall en mkt mysig jul, saknade dock mormor och morfar lite dem hör ju lixom lite till julen:) Vi tog det rätt lugnt hemma såg kalle jag och pappa gjorde mat, mamma har huggt sig i fingret med en sax opererad den 23! mkt synd om denna gipsade kvinna:) haha. Vi åt i alla fall och sedan for jag och frida till henkes familj, träffade tomten där, hem till klockis öppnade lite klappar, sedan såg jag och mamma tomten är far till alla barnen! mkt rolig film alltså :)

Henke kom förbi vi öppnade några gemensamma paket. sedan började klockan dra iväg och vi drog oss hem till oss igen!   Vår julgran, mkt fint alltså :)





Dåligt kort,(henke fotograf) men ni ser ju vilka stora paket jag fick :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är ju inte lätt att göra alla nöjda med roliga klappar! Många klappar fick hon i alla fall den stora damen och många fina klappar gav hon bort till oss andra i familjen. Givmild tjej.

2008-12-30 @ 12:16:48
Postat av: Britt

Vi saknade dig i jul vi också. Det är inte många jular i ditt liv som vi inte har varit tillsammans, så det blir lite kosntigt. Men detta år byttes n mot s dvs vårt äldsta barnbarn LiNa ut mot det yngsta LiSa. Du plockar hela tiden BÄST-poäng hos en person - gammelmormor. Hon verkligen älskar och uppskattar dig. Tack för att du finns. Kramar från oss.

2009-01-04 @ 11:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0