Östersund 19-21/12



Jag och henke har varit i östersund också, dock inga bilder från detta än i allafall, går inte att lägga in!

Men vi har på stan och handlade de sista inför julen, hälsade på gammelmormor och for hem till farmor. En helg där mkt hans med 19-21/ 12 ,

Hos farmor var det pepparkakshus och pepparkaksbak som gällde, dock hade aron lessnat då det var skidskytte på tv som var mkt mer intressant (min bror är då 4 år, och kan alla länders flaggor och skid dressar så han har full koll ) , eftersom det var ett otroligt vackert väder så klädde vi på oss och gick ut mina syskon, nora 7, aron 4 och jag och kusin maja 4- Vi åkte massa tefat och sedan hade vi snökrig och lekte kurra göma mkt kul att vara ute och leka en massa ! EFter ett tag kom även henke ut och blev då ansvarig lekledare, dvs alla kastade snö på henke :) mkt rolig lek anser jag:)

Ja vad hände mer vi åt god mat och sedan tog jag och henke super tojjen hem :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja aron är mkt smart barn. Känns dock lite smått pinsamt att han slår oss på spelet på datorn när det gäller flaggor haha.



Henke passar som lekledare vinter som sommar ;) haha

2008-12-27 @ 23:41:52
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0