fest



Ja i kväll är det dags för 30 års fest ska bli mkt trevligt, min partner är kussepuss! så det blir nog super kul, vi ska var utklädda till frida och agneta i abba! bilder kan komma i morgon det beror på haha! Det är alltså Schlager tema på kalaset! så troligt vis lär vi få oss en del roliga stunder i kväll!

Just nu sitter jag bara i soffan väntar på att linda ska höra av sig så man vet när det är dags att rycka upp sig och fara, vi ska till malin(födelsedagsbarnet) i förtid för att styla oss och så :) Blir nog super kul detta!

Ha en trevlig lördag ni andra !

pusshejs

Kommentarer
Postat av: Mysan

hej kompismoster!

nu är det såhär att jag bor strax bakom ica på kuben nu, eller mamma bor där. jag kommer vistas i området 25/11 - 7/12 och vill bli bjuden på fika. (vet nämnligen att du råkar bo i närheten!) =)

2008-11-03 @ 17:53:34
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Jens L´Estradae

Hejsan. Tack för senast!

Vill du ha ST i två veckor så kan du skicka, namn adress, våning och telefonnummer till mig på [email protected] så fixar jag det åt dig.



// Jens L´Estrade

2008-11-04 @ 11:16:50
URL: http://modette.se/lestrade/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0