badrummet



Nu går det verkligen frammåt har även fått golv i badrummet nu, i går när jag kom hem satt en lapp på badrumsdörren.



så vad gör jag joo jag måste ju självklart öppna dörren och tjuvkika lite knäppte lite kort och det ser faktiskt riktigt bra ut, jag är verkligen super bra på att välja badrums kackel :)



Är ju iofs lite grejer som saknas typ en toa dusch och så men det är bara små grejer ju :P

Det är för övrigt en byggubbe inne i mitt hus nu lite läskigt, och sara jag vet inte om han är snygg har inte kikat! sitter så snällt inne i vardagsrummet och försöker hitta inspiration nog för att klä på mig och åka ner på stan, lite ansträngande är det ju :) haha



Kommentarer
Postat av: Nina

snyggt!

2008-10-31 @ 14:12:45
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0