hemma



nu är vi hemma igen, man vill ju knappast gå och lägga sig i tid så jag hamnade här och henke sitter brevid och ser på tv! Vi är så himla trevliga sällskap! Känner mig dock väldigt trött kan jag lova!

Plus att tv spelandet inte gick bra för mig idag, och jag tror jag kollade för mkt utan att blinka för ont i ögona fick jag, kan bero på trötthet även men men! :)

Som man säkert kan lista ut så har vi inte heller fått tillbaka vattnet i köket så tog med en dunk med vatten hemifrån henkes kusin, skönt att ha hemma lixom! Kunna borsta tänderna bara!

Tror egentligen inte att jag har något mer att tillföra denna kväll, känner inte att det finns något mer att berätta!
om jag nu lyckats berätta något överhuvudtaget, känner verkligen hur trött jag är på ögona, men jag menar man skriver ju lite som på räls, allt går som av sig självt! Nu ska jag ta med mig själv till sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0