Blevade kvar här dådå



Ja trots blåsten har vi överlevt denna dag! Dock med lite problem dvs, kyla! städade undan lite hemma medan henke var på dagis som vi hade kommit överrens om! Mkt bra! såg på andra avenyn, och sedan bar det av till Pizzan, jag och  henke åt frukost kl 2 typ :) mkt bra!

Sedan har vi kikat på fotboll och ätit mat! mkt trevligt! Har även hjälpt matilda med läxan, mkt roligt att räkna matte! och hon är nog redo inför provet nu :P jag menar med mina och henkes expert råd;) haha!

Nej nu ska jag nog sova, som sagt vi blir kvar här över natten så slipper bygg gubbarna väcka oss i morgon bitti!

Puss hejs


På fotboll jag och gobbe, (i maj, dagen efter balen) vem är vem ?


Kommentarer
Postat av: sara

Haha ja faktiskt man kan ju undra vem som är vem. Min första tanke var: vem fasen är hon till höger? xD

2008-09-29 @ 16:46:09
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0