Fortfarande ingen dator



Datorn är på lagning nu hoppas jag, man får inte stå vid datorn på arbetet det är inte bra. där av inga inlägg! mkt har väl hänt i mitt liv, ja det borde det ha gjort  i allafall! har spenderat mina pengar på diverse säkert ytterst onödiga saker, arbetat, sovit kollat på tv och saknat min dator.

Plus att mobilen min är sönder typ så nu måste det nog införskaffas en ny innann den 27 oktober i alla fall, inte nog med det så är vi ju två i min familj och båda behöver ny telefon vilket betyder mkt pengar suck! man blir ju deppri. Hade inte varit för dem hade jag köpt en ny dator, hade uinte varit fel att ha en dator hemma så grymt tråkigt utan!

Kaffe latte med kanel är dagens efterlunchen fika! mkt gott må jag säga!

Tvättade igår kväll, bra bra. ska göra fyra matlådor i dag så jagoch henke har mat mån tis på jobbet suck alltså! på onsdag ska vi till sthlm i alla fall! blir nog trevligt!

Har spanat in lite saker här hemma som jag vill ha som jag kan köpa i sthlm så jag får köpa något när jag är där, man brukar ju inte hitta något i sthlm. samma skit som hem ma! 

nu måste jag jobba

puss hejs / L


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas på att datorn snart är frisk så att du slipper ha det så tråkigt. Har dock inte fått någon rapport än, så det lär väl dröja.

2008-09-15 @ 19:36:22
Postat av: Nina

åååh uppdatering, bra lina! Måste säga att det verkar ganska synd om dig nu alltså... ingen dator o trasig mobil. stackare. liam skickar en tröstkram

2008-09-16 @ 09:04:58
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0