Min vän är åter tillbaka



Äntligen kan man säga! Nu är min lilla dator tillbaka i lägenheten på kubikenborgsgatan! Känns mkt bra!

När en dator pajjar så där och man lämnar in den tänker man, fan jobbigt utan dator, sedan kommer paniken, Fan alla bilder allt annat sparat är borta! Man hamnar i en kort depri period, och inser sedan att det var väl inte hela världen!

Men nu ska jag komma till det possitiva, när jah startar min lilla älskling, så är det första jag ser en pussande studentbild, Lina och henke som bakgrund! Alla grejer är kvar i datorn! härligt! man blir ju lite lycklig! så nu ska jag lägga in lite mer bilder i datorn som har tillkommit i kameran sedan vi sist såg min lilla acer!

Nu ska jag äta popcorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0