Det ser om möjligt ljust ut i mörkret :D



Solen kikar fram trots snön som låg täckt över backen i morse dock är den ju borta nu! typiskt april väder kan jag ju tycka.
Annars har jag jobbat kortpass i dag 7.15 -13,15 sen fick jag skjuts hem tur det. kollade lite på tv och datorn sen vaknade jag upp oj vad seg jag var då haha! dvs jag lyckades somna herregud man blir ju deppri, för att liva upp dagen lite lagade jag mat lax och potatis avokado sås om någon undrade vad jag åt. Sen för att få lite luft ska jag cykla till stan och sola var tanken, måste försöka få bort mitt uggleutseende :P  Ska träffa sara där,

Annars har jag inte så mkt mer att tillägga.!

Väntar fortfarande på att någon ska ringa och berätta att jag vunnit massa pengar men det händer aldrig, suck alltså :P


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej Hopp!

Så du tar dig en liten tupplur du efter jobbet!

Kramelikram

2009-04-18 @ 19:44:24
Postat av: Jag

Ja det var så det blev :) haha inte en planerad tupplur men tydligen en välbehövd :)

2009-04-19 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0