Ett test...



Håller på med ett litet test hemma, dvs jag försöker odla tomater, haha ja vi får verkligen se hur det går. Planterade om dem igår. Så nu ska ni bara se vad fina små krukor de ha haha, hoppas ingen blir sugen på snaps i alla fall för de glasen är lite upptagna för tillfället :) Har jag tur kanske en av mina nu 20 tomatplantor blir bra och överlever, annars får jag väl köpa en färdig planta lite senare och säga att jag lyckats fått till den själv :) smart va? 
Ett litet problem i odlingen kan vara bristen på sol?

Har sett på vädret nu i allafall jag såg en sol i helgen uppe i åre trackten hoppas verkligen att fallet är så också, vore ju trevligt om vi fick lite sol.Allt blir ju lite enklare då.

Kommentarer
Postat av: lovisa

är det inte lite tidigt att plantera tomater ? :O

2009-04-08 @ 11:47:27
URL: http://lovisaalarsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Tänkte jag kunde få några plantor av dig för du får ju inte plats med 20 och jag har ju färdiga platser i rabatten för dem. Sara vattnar dem väl under påskhelgen så de inte dör.....

2009-04-08 @ 13:12:20
Postat av: Lowe

ja det var ju en smart plan du hade där, hade inte tänk så långt..! jag åker till fjällen på skärtorsadg och sedan ska jag bara vara hemma och skruva kök =) själv?

2009-04-08 @ 18:08:00
URL: http://lovisaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0