Måndag



Idag är det tråkväder, men man kan väl inte begära något annat heller har ju vart fint väder några dagar irad nu och det är ju inte sommar än. Dock är det ändå rätt varmt ute ändå trots att det är grått , dock lyser solen igenom lite här och var.

Det händer inte direkt mkt i mitt liv, knappt jobbat denna månad vilket är otroligt tråkigt då alla andra jobbar eller är i sthlm. Så man blir så ensam, dock är det inga större problem ändå, om det inte vore så jädra tråkigt skulle jag lätt kunna jobba så här lite :D haha! 

jag klarade ju av den sista helgen utan henke utan några större problem, men visst fan tär det på en och på relationen att en person alltid är borta och ju längre det går ju värre blir det. Det är knappast menat att man ska vara i från varandra.

Dock ser ju den närmsta veckan ljus ut ändå då min käre henrik kommer hem på onsdag kväll och på fredag åker vi tillsthlm och sen lördag morgon till mallis som vi längtat :D
BAra hoppas att det inte regnar hela veckan men om det gör det får vi i alla fall vara med varandra och det är ju bra det med :)
 
Suck vad med text det känns som de tblir, jag är så dålig på att knäppa kort och lägga in så har inga skojjiga bilder att lägga in heller. Tror jag ska söka reda på någon gammal bild finns säkert någon riktigt snygg alltså ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0