Onsdag



Ingen sol kan man se, lite regn som hänger i luften lite vind eller ja ganska mkt kanske grenarna på träden åker lite runt runt kan man se.

Ska gå ner på stan med sara nu och klaga lite, tror jag ska det i allafall jag antar att det är så vi har bestämt undermedvetet lixom tror dock jag måste snabba mig så hon inte springer ifrån mig. rycktet om varm oboy har spridit sig bort till mig nu så hon är itne riktigt starklar vilket ger mig en minut till lixom.

Bäst att sluta skriva nu !

För er som inte vet så kommer min henrik hem i kväll :D weei ! Dock blir det nog de enda fem dagarna han är hemma resterande tid av denna månad.... men nu ska vi inte tänka på det nu ska vi se allt positivit :D

Puss hejs,

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja det var ganska nära att jag sprang ifrån dig ;) imorgon ska jag hälsa på dina tomater tänkte jag innan jobbet och vara social. Mamma sa att jag skulle prata med dom. Det blir nog intressant. Förresten är Viktor eller någon annan i lägenheten? Ja i så fall kan det också bli intressant när jag kommer dit imorgon bitti, äsch jag märker väl ;) haha



Glad påsk förresten!

2009-04-10 @ 23:48:46
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0