januari 2014 här kommer jag



Det börjar dra ihop sig nu, om en vecka kommer jag troligen inte ha samma lugn som nu och Susanna och jag lär troligen ha stora problem att diskutera tex. vad man ska ha på sig ? hallå dö viktigt ju ;)

Det som kan kännas lite tokigt nu tycker jga är att man inte vet ett skti har inte en aning om hur vardagen kommer se ut i fyra och ett halvt år framöver. Däremot vet jag att om en månad kommer allt vara i ordning och livet kommer rulla på som vanligt, allt har lagt sig och allt kommer då vara "normalt" igen.  Känns otroligt skönt att jag inte började plugga förra året för det hade varit helt fel. Känner kanske inte någon direkt motivation just precis nu men på något sett ska det bli skönt att få "börja" sitt liv och sätta nya mål.

Mycket kommer hända under dessa år det är jag helt övertygad om att det kommer bli bra! Det kommer vara pissigt, tråkigt som fan många gånger och säkerligen tufft. Men det finns nog många fler roliga sidor av det hela också och i Januari 2014 kommer det kännas som jag nyss satt här halv liggandes i soffan kände mig allmänt less och skrev det här. Jag lär minnas allt skojj som har hänt och är redo att utmana världen med all min kunskap och charm ;) Förhoppningsvis har jag lärt mig och stava och inte särskriva och ihopskriva:) haha annars blir det jobbigt :)

Förutom det kommer jag sitta med lån på några 100 000 men vad gör det egentligen, man måste våga sattsa på sig själv för om inte du gör det vem fan ska göra det då? :P

Nej nu får det vara nog.

Allt kommer bli bra var väl det jag ville få ut med detta babbel. Jag lär ju klaga på skiten ändå men bra blir det de vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0