Torsdag är det tydligen idag sara! ;)



Klockan ringer 05.45 jag tänker vad faan är det nu då, vad är det som låter?! Sen minns jag att jag ska kliva upp och duscha för att sedan åka och jobba. Då bestämmer jag mig för att vila lite till. 05.54 mamma skickar sms. Nu åker jag.
Jaha upp fort som fan kissa borsta tänderna hoppar in i duschen. funderar ut klädsel medan jag tvättar håret, torkar mig klär på mig lite mascara på ögonfransarna, tänker jag tar foppa tofflorna nu tar med convers till sen då jag ska på stan, lägger strumpor i väskan, får sms . Här nu, springer till sovrummet släcker lampan, går ut och sätter mig i bilen. (Glömde conversen) . Men jag han ju i alla fall i tid :) haha typ i alla fall!

Sen har jag jobbat, varit på staden medan mamma klippte sig. Blev mkt bra lite förändring helt enkelt :)
Råkade köpa ett par skor, hämtade paket på ica på vägen hem.

Kunde ha alla kläder mkt bra mkt bra. Hade lyckats köpt en uppsättning kläder som passar till nästa helg mkt bra mkt bra nu behöver jag inte fundera på det mer. skorna passar ihop också :P

Sara kom hit en sväng, dock utan kladdkaka liten besvikelse över det faktiskt.

Nu måste jag betala räkningarna suck suck. Mindre trevligt.

Det var min dag i stort sett.

Har skrivit åtaliga sms underdagen och självklart pratat lite med älskling också:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja men kladdkakan blev ju misslyckad. Man ska inte baka tre saker samtidigt med olika ugnstemperaturer, kan bara sluta på ett sätt då ;)



Rolig rubrik förresten HAHA. Även fast att du nog visste att det var torsdag hela tiden ;) haha

2009-08-27 @ 22:56:58
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0