Fredag Underbar känsla



Tentan skrevs under tre hela timmar helt sjukt länge satt jag med tanke på att jag bara skrev två delar, men jag tog det lugnt och började de det hela med att skriva ner allt jag kunde så att inte förvirringen skulle komma under tentans gång! Jag tror och hoppas att jag klarade den, det kändes helt okej!

Den härliga känslan som infann sig efter tentan var att för första dagen på två veckor kunna känna att jag inte hade några måsten att göra.
Gick på stan och införskaffade två julklappar till... Sen for jag upp till sanna, länge sen känns det som men två veckor är det väl minst! Man hinner som inte med sig.

Blev kvar där en massa länge sen åkte vi ner på stan och käkade med S och C mkt trevligt. Lille E kom också!
Otroligt skönt att bara vara och ta kvällen som den kommer lixom, utan tenta stress hängandes över sig.

För att göra denna dag lite bättre hade självklart vår lärare sammanställt tentan vi hade i tisdags muntligt och jag klarade båda delarna C och D fick jag vilket jag känner är super bra ju! Allt över E är ju nästan för bra :) haha! Bara tack och ta emot, iofs hade jag nog blivit besviken om jag hade fått sämre betyg för jag kände att jag hade rätt stor koll ändå, trots massa svammel:)

Sen jag kom hem vid åtta har henke och co spelat tv spel och jag har slagit in alla julklappar i stort sett, rimmat på två. rimmen håller otroligt låg klass men vadå :)

Nej nu känner jag hur jag håller på att somna, denna vecka har satt sina spår nu blir det njutning, plus lite plugg innan julen knackar på dörren!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0