Lucia



Ja i dag var det lucia då och jag kan inte påstå att jag sett ett enda lilla tecken på detta, det ska vara att det har snöat idag men jag har inte varit ute med än 10 minuter så det är inget jag märkt av så mkt. Det lär ju för övrigt vara borta till imorgon!

Vi har försökt plugga lite kollat på skidor av alla dess slag och ja lagat mat ätit mat gått med sopor.

Fick också ett adventspaket i dag! Mamma och Frida var här mkt snällt! Nu står den på köksbänken vid micron och lyser upp tillvaron!

Nu dags att gå till sängs! Skolvecka på g bara ladda för de jobbigaste veckan detta år men sen är det bara 2 v kvar av året så de borde vara den sista jobbiga! "för detta år i alla fall" Bara bita ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0