Tiden går



Nu är det bara två veckor kvar till jul och var är snön, var är stressen över att det snart är jul. Jag känner inget, för att det skulle kunna vara jul om 14 dagar känns ju helt fel, plusgrader ute och ingen snö. Nästa vecka är totalt fullproppad med plugg och tentor. Det finns knapp någon tid över att andas nästa vecka så späckat schema har vi! Sen kommer helgen och efter det bara tre dagar till jul och vips så är vi där, oj oj nu kommer det lite stress över julen faktiskt! Men jag är ju bra på att shoppa så julklapparna borde inte vara ett problem. Det fixar sig köpte ju två till idag bara det är ju framsteg, är nu färdig med Sara, pappa Lars, Frida, Aron och Nora, britt och tage, Henke är jag också klar med men vem vet en extra klapp kanske slinker ner i hans påse innan julen är här. Mamma och Annika är halvfärdiga och sen har vi ju pappa och jenny, matilda viktor och hampus också! Jaja det var ju 14 dagar kvar herregud mkt tid :) Stackars mamma har väl inte ens börjat, med lite tur slipper jag en spruta iår!



Kommentarer
Postat av: Malin

Spruta har du väl ordnat själv nu i och med resan ni köpt, så där behöver jag ju inte hjälpa till:)

Mamman har visst börjat så där "mikro"lite. Kanske till och med har en liten adventspresent till äldsta dottern, vem vet.

2009-12-10 @ 21:38:25
Postat av: Britt

Här är det fin julesnö och mer faller det ner. Så vilken tur för dig att ni ska komma hit. Klappar är det si och så med trots Stockholmsresa - jag blev jätteförkyld så av shopping blev det nästan intet.

2009-12-14 @ 11:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0