Tisdag



Jahaja. Då började man dagen med att sova lite för länge hur nu de gick till, sova från och till från halv sex och sen var klockan helt plötsligt halv tio. Att jag sedan sitter här och segar på är helt oförståligt jag fattar just nu inte vad jag håller på med, eller egentligen vet jag (undvik tenta plugg när du har alldeles för mkt att nöta in) Det är en sjukdom som jag henke och sara känner till väldigt väl. Tror även att BF C känner till den sjukdommen också. men nästa veckan är vi nog åter friska.

Jag har i alla fall lyckats göra klart en grej tror jag tror att den är bra nu eller hoppas det får ändra på det i kväll annars då jag ska börja plugget till tenta nr 2 denna vecka.

Nej nu rinner tiden iväg och här sitter jag och undviker de jag ska göra!

Puss hejs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja den sjukdomen är inte att leka med ;) Jag har också fått denna sjukdom. Men jag tror helt klart att vi är friska nästa vecka :D Men jag tror sjukdomen kommer åter där i början av januari ;)

2009-12-15 @ 11:39:25
URL: http://sarakarolinaersson.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack vad gullig du är :)

2009-12-15 @ 19:16:00
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0