tråk tråk



Ja vad ska man göra, ska städa på dagis sedan 3 timmars arbete är alltid något, men vad ska jag göra fram till dess!
Finns en hel uppsjö med saker att göra i denna tvåa, på 60,5 kvadrat. konstigt hur mkt skit som sparas och sjuts upp på! men ska jag verkligen ta tag i dessa grejer idag? det är frågan! Sen är det super fint väder ute men vad ska jag göra ute ensam ? knappast kul att gå på prommenad själv, ska ju ändå gå till dagis sedan! tiden bara går och går och dagen blir mer och mer meningslös, måste rycka upp mig och ta tag i något nu på en gång känns det som! Ska och ta spruta i morgon i alla fall, självklart på en tid som gör dagen stressig men men, varför få en tid då man inte ska göra något då man kan få en tid som gör dagen stressig ?:)

Skulle helt klart behöva köpa en bokhylla till vardagsrummet också, men det är dyrt och tråkigt så det struntar vi i ett tag till! nej nu ska jag hoppa in i duschen och ta tag i det lilla som finns kvar av dagen!

Tjohejs

Kommentarer
Postat av: Lina, en trappa ner

Vi kan ju alltid börja gå på promenader tillsammans i solskenet :)

2009-02-05 @ 09:52:16
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0