...



Jag lyckades få med mig 5 nya trosor hem, en kavaj till utgången nästa helg och 5 par nya strumpor! Rätt okej utdelning en dag som detta! tur jag rensade troslådan så jag fick köpa nya :) haha!

När jag och henke satt på bussen på väg ut till njurunda förut i dag, kom vi på att vi åkte buss för andra gången på 8 dagar. VI börjar ju nästan bli "kommunalbarn" som sara, enda skillnaden är att vi inte har en pappa som kör buss, men vi kan ju låna leffe lite! Tror han inte bli allt för sur :)

Härlig dag är nu avklarad, nu sitter vi och ser på film i soffan, eller ja henke kollar jag s ka väl försöka anstränga mig att följa filmen jag med, men det är en killfilm, filmen igår var ju lite bättre en tjejfilm ::D


Kan ju för er som missat berätta att Sara blir hela 20 år i dag! Rynkorna är snart påväg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0