jaha



känner mig lite nere allt känns sådär lagom tråkigt, har varit hemma i knapt en timme, ska väl åka tillbaka och städa vid halv fyra var tanken! allt känns bara tråkigt, jag vill göra något men har ingen ork och lust att göra något ändå! Jag hatar verkligen när det är så här hur mkt man än försöker ändra på det så går det inte... ytterst irriterande kan jag tycka! Känner att jag hade behövt prata med henke lite idag, men han ska sova ute i skogen så det blir inget av med det heller.
Jag får väl börja med att betala räkningar då, eller ja räkningen hade bara hyra denna månad mkt bra anser jag nog :)
Alltid något positivt :O)

plus att jag har ett missbildat finger. suck måste ringa vårdcentralen  men det blir bara inte av...

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som du behöver komma hem till mamma lite, eller är det bättre med någon annan än mamma. antar att man är överspelad. Finger låter inte så bra, du har väl inte tagit saxen som en annan.

2009-01-27 @ 14:29:18
Postat av: Lina

nej jag har något utslag inte så bra! Nej dock skulle jag vilja ha en bil undrar varför jag inte fick det i julklapp :D haha ! puss på dig mammsen!

2009-01-27 @ 15:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0