L 29 H 9



JA så är det, nu ska vi snart hämta sista tvätten som hänger där nere och torkar sedan bege oss ner mot staden! När vi ändå höll på med tvätten och nu när jag packade upp en ikea kasse med kläder tog jag tag i något som vi borde gjort för ett tag sedan! Rensade ut i underklädes lådan! eller jag borde i alla fall ha gjort det :)

Jag rensade bort 29 trosor och henke lyckades rensa bort 9 kallingar. Vi kämpade på rätt bra tycker jag! har en del trosor och kallingar kvar ner i tvätten får se om vi slänger några fler, under dagen eller om vi stannar på dessa siffror! Detta innebär alltså att vi har nu mer plats i lådan för underkläder och kan därför köpa massa nytt när vi infinner oss i staden :)


Fint väder är det i dag också!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :) hoppas allt är bra med er ;) våra bästa år går fortfarande här i usa haha. Ida och Stina uppdaterar hur det ligger till: stefano är tillbaka. lukas och cloe har något på gång. sami är gravid. dom har bytt ut den nya filip mot den gamla filip. ja det var det som stina kom ihåg ;)

2009-01-30 @ 14:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0