Lördag



EFtersom att min älskade man nu har helgtjänst denna helg så tyckte jag det passade alldeles utmärkt att följa med mamma och frida på hampus cup och kolla lite på hockey och umgås med familjen! Dock vet jag inte så här i efterhand om det var ett bra val då killarna spelade totalt sämst, men man måste ju ha sånna matcher också annars kan man aldrig bli bra!  Och vi hade det väl rätt trevligt ändå, Frida ville på dollar store så vi for dit, inget märkvärdigt kan jag tycka, ungefär samma klass som öb och det finns ju i birsta. Sen åkte vi in på stan sökte efter ett matställe slutade med att vi hamnade där vi började jackten! mkt god mat i alla fall:) Satt kvar där tills de stängde vid tre, sen for vi tillbaka till hockey hallen var ju bara tre timmar kvar till matchstart, vi hittade ett bord och blev sittande där till matchens start.


Väl hemma i mitt sköna hem, som var invaderat av de tre musketörerna, fick jag lov att städa undan lite julgrejer, dvs kartongerna som jag sparat framme, fick dock hjälp med att bära ner dessa till förrådet, mkt bra! Sedan for jag och sara och inhandlade ostbågar och lite dricka några godisar blev det med, sen for vi till sara och såg wallander, hade redan sett den men vad ska man annars göra om man blir fint utkörd ur lägenheten!

Har hunnit prata med älskling ett par gånger i dag alltid lika kul att höra av dig! Saknar dig så mkt gubben!

Och ja man kan ju undra vad jag gör uppe nu, det är så jag väntar på att de tre musketörerna ska festa färdigt och det är tid för mig att hämta dem i den stora staden. Läsa och skriva blogg är helt klart det bästa tidsfördrivet denna tidpunkt på dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0