måndag



I går blev det mkt gående för mig alltså, vilket resulterade i att jag verkligen insåg att jag behöver köpa ett par riktigt bra gympaskor, och kanske även inlägg för att inte mina fötter ska ta stryk. fick otroligt mkt sendrag under ena foten,.. Som vanligt..

Gick från sjukhuset till liam, sedan från liam till stan, från stan hem till mig! herregud vad mkt luft jag fick igår, Knappast hälsosamt, känner idag lite snuva och halsont, men teet står på bordet, så är frisk i morgon!

Annars blev det en kortis på birsta och sedan fotboll på nordic.

Helt okej måndag! enda som saknades var ju självklart att henke satt hemma och väntade på mig och hade städat och diskat! Men det skulle ju inte hända även om han inte gjorde lumpen men vadå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0