Mitt 2008



Började med Januari...
Min sara fyllde 19 år inte illa :P
Jag började blogga.
Var på vigor balen, inte mkt att hurra för men man fick ju klä upp sig :)

Februari...
Skolan rullade på, tog kanske några för många ficka under lektionstid. Men vi hade kul jag och Susanna.
Längtan efter den stundade resan var stor.
Några lägenhetsvisningar hans med.
Den sista februari for vi med tåget till arlanda och resan började..
Mars..
De första 15 dagarna spenderade vi på varmare breddgrader, något helt oförglömligt.
REsan vi levde på resten av månaden då vi kom hem lagom till påsklovet.
Min käre bror blev 13 år, (vilket märks nu)
April..
Myckt i skolan att ta igen, dags att skärpa till sig och jobba för studenten..
Stress var väl namnet, men i små doser man ville ju inte överanstränga sig.
Mamma fyllde år..
Lägenhetsvisningar
Maj...
Min käre Susanna blev 19 år
Studentbalen närmade sig, och blev av en mkt trevlig tillställning
Min sara for till turkiet.
Jag blev hela 19 år, ett år äldre än 18.
DEn 26 maj fyllde jag inte bara år vi kollade på lägenheten som jag bor i i dag också.
Mösspåtagningen, den roligaste festen jag varit på. Lina och susanna kan! ;)
Juni
Jag ringde till mamma och berättade att jag skulle flytta om två veckor.(hon blev inte glad, haha,  undra när hon och pappa ska börja tro på saker jag säger att jag ska göra, tex åka till thailand, bulgarien eller flytta ;).. ) något för detta året kanske.
Jag var i umeå när susanna opererade benen.
Tog studenten, trevligt tillställning, men sorglig.
Fick stependium.
Flyttade ihop med min karl
Jobbade
Juli
Sara flyttade till kubikenborgsgatan även hon. Weei
En gatufest
En stockholms roadtripp med annika och matilda
Massa jobb, och mer jobb.
Augusti
en yra med henke och sara!
Henke fyllde även han 19 år , tillslut ;)
Min söte syster blev 11..
söte lille liam valde att komma ut tillslut :P
Jag jobbade, och jobbade
tyckte synd om mig som inte fick åka utomlands...
September
Stockholm med henke,
Coldplay i globen (henkes födelsedagspressent)
massa jobb...
Badrumsrenoveringen drog igång. lekte inneboende hos sara.
Oktober.
Badrumsrenovering fortsatt...
Jobbade fortfarande men tiderna blev färre...
Tyckte fortfarande synd om mig som inte fått vara utomlands på FLERA månader..
Bokade en sista minuten till Rhodos
Jag och henke hade helt plötsligt varit tillsammans i 6år...
Henke försvann in i lumpen
Jag började jobba på dagis
November
jobbade på dagis
Var på 30 årsfest
Var med henke på helgerna
många tårar spilldes

December
Forsatt arbete på dagis 100 % på småbarn, hur roligt som helst.
en resa till pappa och syskonen innan jul
Massa julklappsinköp
städning av hemmet
Julafton med familjen..
henke hemma i dryga två veckor, de bästa veckorna på länge.
Nyår, ja som jag ser det överskattad tillställning. men det var en trevlig kväll.



Mycket händer på ett år, många saker förändras. många saker glömmer man bort.. Året jag tog studenten det året är nu slut. och Året jag ska fylla 20 har precis börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0