Mitt 2009



Ja vad ska man säga, det ser inte bra ut...Jag känner inte glädje inför detta år, det känns som jag skulle kunna sudda ut det och bara på 2010 på en gång.
Men jag ska nog lyckas hitta guldkorn under detta år också.

JAg ska bestämma och söka skola, till hösten är det plugg som gäller.
Ska trots finanskris försöka hitta mig något jobb...
Jag ska fylla 20.
Fösöka vara mer med Liam vilket bara kan bli kul :)
Jag ska åka till varmare land om jag så måste leva på nudlar för att få ihop pengar. och i September kommer henke hem igen, Jag menar det är ju BARA (ironi) 9 månader drygt kvar....
som ni ser ett toppen år framför mig...
Suck man blir ju bara deppri...

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja och jag som trodde halva lumpentiden förflytit haha. Ja semester till varmare breddgrad kan jag offra mig på. Jag bjuder på nudlar framöver, har många paket i skåpet ;)

2009-01-02 @ 22:24:20
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter väl inte så illa och du är alltid välkommen till din "gamla" familj. Vi uppskattar när du förgyller vår tillvaro- även om dina syskon ibland uttrycker det på konstigt sätt.

2009-01-03 @ 12:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0