Tisdag



kom i säng rätt tidigt igår ändå! sov nog innan elva :) mkt bra av mig, började halv nio i morse mkt skönt, det var jag som stängde nämligen! en helt okej dag på jobbet må jag säga inga större problem. Efter att jag jobbat så blev det städning av dagiset med annika, vi städade åt viktor rätt onödigt kan jag tycka men  men vissa skämmer bort sina barn! haha!

Postade ett kort till min lilla aron som fyller år i morgon också, min yngsta bror blir hela 5 år :) inte illa, känner dock hur mina rynkor börjar krypa fram fyller ju trots allt 20 om ca 4 månader, herregud alltså,

Annars pratat med sanna i telefon en timme typ, kollat lite på tv, haft fotbad i hopp om att fotvärken skulle gå över men vem försökte jag lura, det var ju skönt i alla fall :) Kom även på en smart ide då jag ställde hinken med vatten i en ikea kasse utifall att jag skulle spilla eller det skulle skumpa över lite :) jag hade ju sluppit torka golvet, :)dock blev det inte någon olycka men utan ikea kassen hade det helt klart skett!

Nu ska jag prata lite med min man sedan blir det sängen, börjar halv åtta i morgon men åker med annika som börjar kvart äver sju så det är vakna dags snart ju :)


Puss hejs

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra ide med IKEA-kassen. Själv torkade jag vatten i tvättstugan i morse. Var en stor pöl mellan tvättmaskinen och källsorteringsstapeln. När Lars klev upp hade det inte blivit mer så förhoppningsvis är det inget!!! Får prova att tvätta ikväll och se vad som händer.

Kan du inte komma hem till oss och städa också-men det är klart, är väl kanske inte lika bra betalt.

2009-01-21 @ 14:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0