uppdatering



Ja sedan i tisdags så har jag ju hunnit med en del, kan dock inte minnas så mkt nu men ändå! HAr jobbat i alla fall mkt trevligt! blivit mer och mer förkyld dock mindre trevligt, väntar dock på det riktiga utbrytet, jag menar att jag inte kan sova mer än 5 timmar innan det är andnöd känns inte riktigt som ett riktigt utbryt av förkylningen. Men vem vet det kanske stannar här med lite halsont mkt snor och hosta som orsakar huvudvärk! inte är jag bitter för det nej absolut inte jag lever på ändå :) vindrovor och te är mina nya favoriter när jag diskade i torsdags kväll märkte jag att jag hade lyckats samla på mig 8 te koppar sedan söndag em :) Mina två yngsta syskon har fyllt år färdigt för i år nu är det bara hampus och frida kvar, dock dröjer det några månader!

Henke kom hem i fredags blev kebab, som pappa sa, Lina lagar middagen! haha ... Sedan var det mys och lite lets dance i soffan innan kudden lockade så där lite lagom och ögonen slocknade!  Igår var vi lite så här vi måste göra något men vad ska vi göra vi har ju ingen bil, hur gör man då när man hittar på saker :)  men vi tog i alla fall bussen till kvissle och hälsade på britt och tage de värkade ha det kanon där fika fick vi, och jag hjälpte annika och britt och tvätta! SEn hem för middag och vila, innan vi for och stod i garderoben på tonhallen eller folketspark eller vad det heter! kom hem vid tre tiden i morse, då¨kallade kudden vill jag lova!

Vaknade vid strax innna åtta i morse sara skickade sms i panik så klädde på mig och gick över, hade skett en lite olycka toaletten och mobilen var inblandad. men vi är inte bittra för det :) Alla utgifter är roliga utgifter eller nått haha !

HAr bara tagit det lugnt  sedan, gick hem och la mig hos henke igen, vid halv tolv gick vi på ica och köpte frukost lunch! Gick hem kollade lite på skidor, sedan var det dags att packa ihop och slå in paket för att gå till sara på kalas! mkt trevligt alltså!

Nu har henke åkt och jag och sara sitter vid varsin dator och grejar, vi är så otroligt sociala med varandra några ord vad femte minut så där :) haha

Jobbigt för dig alltså att läsa så här mkt, men skyll dig själv:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att få läsa lite nytt i dn blogg igen. Krya på dig och ha det så bra du och Sara där vid era datorer.

2009-01-25 @ 20:28:23
Postat av: Malin

Kul att få läsa lite nytt i dn blogg igen. Krya på dig och ha det så bra du och Sara där vid era datorer.

2009-01-25 @ 20:28:54
Postat av: Sara

Haha jaa mobil och toalett, morgonen startade ju utmärkt. Men jag menar jag är inte bitter ;)

2009-01-25 @ 22:57:50
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0