Dagen



Började med att vakna utan större andningsmöjligheter, förkylningen är inte den bästa på morgonen, inte nu på kvällen heller för den delen. Sen var det bara att promenera upp till jobbet, jobba mina nio timmar  :) mkt roligt jobb har jag i alla fall alla gamlingar är så gulliga, eller ja de flesta i allafall precis som på alla ställen vill säga.

Sen kom mammi och fridis och hämtade mig,Åt mat på klockis, pratade en massa med mamma och granntanten som hon kallar sig själv, Mona alltså :)  Sen for jag hem, väl hemma har jar rensat ur en graderob och pratat med henkei telefon, så han hjälpte till med att hålla mig sällskap medan jag vek och sorterade bra deal enligt oss båda :) Jag fick som jag ville och henke behövde inte hjälpa till.

Nu sitter jag här funderar väl på om det är dags att lägga sig för att orka med mina tio timmar på jobbet i morgon och mina fyra timmar mitt på dagen då kalas duschning packning och städning ska hinnas med, även matlagning vore bra om det hans med kan hända att jag blir lite hungrig annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0