Fredag



Så nu var denna vecka slut, eller ja arbetsveckan i alla fall. Jag har löst alla mina problem i stort sett ett problem är inte riktigt fixat får ta tag i det på måndag sen kan vi bara vänta.

Kom hem för ett tag sedan, men ska nu packa på mig lite kläder och fara på fotboll i lucksta med susanna.
Sen efter matchen blir det till att vila upp sig:) och prata med älskling skulle jag väl tro.

Har för övrigt en liten lösning på problemet som är olösligt, dvs henke problemet, men han kommer faktiskt hem på söndag kväll och åker tillbaka på tisdag, hinner dock inte ses så mkt då jag jobbar, men någon timme är ju bättre än inget.

trevlig helg och  kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0