Suck



Man kan märka att det är mkt nu, hur kan man vara så dum att man inte dubbel kollar ett datum, men men gjort är gjort och jag borde på någe vis kunna lösa det. Jag brukar ju kunna fixa problem. Problemet från förra veckan ligger lite på is just nu hoppas på ett brev i posten så jag kan avsluta det problemet, suck! Mycket att göra och tänka på och struligt blir det jag blir ju trött, ska försöka få in en klippning i mitt schema också men det går säkert att lösa på något vis, ska fixa det  i morgon också var tanken!

Så förhoppningsvis är alla problem lösta i morgon, dvs, jag har löst förra veckans problem och det är ur världen! Jag har löst denna veckas problem på bästa sätt, och jag har  bokat en klipptid!

Då är det bara ett problem kvar, att jag inte får gosa på min henrik när jag ska sova. Dock får det  förbli olöst, vissa saker går bara inte att fixa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0