Lördag



Vaknade mkt tidigt denna morgon blir faktiskt lite galen på att det är så himla ljust i sovrummet vid sex på morgonen. men men kunde halvsova lite till med vid åtta så klev jag upp :)

Henke vaknade han med tillslut. Vi bestämde efter mkt långt tänkade att vi skulle gå ner på staden, så då blev det så.

Synd att solen inte ville titta fram under promenaden men men en liten minut var den framme (hade solglasögonen ändå för säkerhetsens skull lixom). Vi bytte nu till abonnemang på mobilen både jag och henke blir nog kanon det! Billigare om inte annat, köpte paket till bror som fyller om dryga veckan, om du glömt mamma. ;) Sen tog vi super tojjen tankade den och for till birsta vi var mest på ica maxi handlade middag och så.

Nu här hemma har henke diskat undan jag har planterat om lite blommor, och ja nu ska jag snart hämta pappa på jobbet. Hanblir nog inte så glad om han får promenera till klockis.

Ikväll blir det bio, en shoppaholics bekännelser har läst alla tre böcker som kommit på svenska finns fler på utlänska men varför anstränga sig de kommer ju säkert på svenska snart :) haha! Mkt roliga böcker i alla fall så hoppas på en kul film! Erika och Tommy ska med också mkt trevligt!

Det var allt för nu!

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Malin

Har faktiskt köpt två paket idag. Vet inte om han är värd mer-vad tycker du?

2009-03-21 @ 17:18:43
Postat av: Jag

Tveksamt om han är värd mer ändå :D

2009-03-21 @ 17:57:43
Postat av: Malin

Har faktiskt köpt två paket idag. Är han värd mer tycker du?

2009-03-21 @ 18:30:29
Postat av: Malin

Har faktiskt köpt två paket idag. Är han värd mer tycker du?

2009-03-21 @ 18:31:17
Postat av: Malin

pappa undrar om hasselbackspotatisen var god!!

2009-03-21 @ 18:32:20
Postat av: Sara

Haha jag måste nog skratta. Vem är det som har klagat på abonnemang ett bra tag nu och vips har personen gått och skaffat sig abonnemang? ;) Vad blev det för abonnemang då?

2009-03-21 @ 23:02:42
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/
Postat av: Ulle

Kan du rekommendera filmen - A shopaholics...

Eller var den dålig?

2009-03-23 @ 15:18:14
URL: http://goldenretrievergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0