Måndag



Vaknade halv 8 av ett sms från älskling. Sen var det ju ingen ide att sova vidare, var ju alldeles för ljust i sovrummet ändå så dum som jag var trodde jag att det var fint väder. När jag tillslut tittar ut ser jag till min besvikelse snön som faller ner, hallå snö på min vår dåligt :/ men som tur var var blåhimeln och solen framme på em en stund innan de nu återigen återgick till snöande.

Susanna och olle kom vid halv tio kanske, jag plockade ihop tvätten och gjorde färdigt för att gå till tvättstugan. Tvättade fem maskiner och nu ahr jag tre ikea påsar att packa in i garderoben, men det får vänta det måste ligga in sig lite först tror jag  ;)

Efter tvättandet frukosten tv tittandet busandet med olle gick vi till hem till sanna, köpte med oss fika på vägen. Såg på rally brudar där och ja bara myste i soffan. och vipps så hade denna dagen blivit kväll. Vi gjorde middag när C kom hem och sen for han på träning. Vid åtta var det dags att promenera hem fick sällskap till konsum eller ja coop som det nu mera heter tror jag väl.

En lagomt ansträngade dag. Nu sitter jag och ser på ER på trean mkt bra. Funderar på att platta håret också, ser lite tokigt ut då jag ahft toffs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0