väder



Visst är det knepigt hur mkt vädret kan påverka ens humör?
Förra helgen var det bar mark ute, solen sken jag och henke gick till stan tre gånger tror jag.
Allt kändes så hoppfullt ändå och solen och asfalten gjorde mig så glad. Nu är det snö ute igen,
trist med snö igen men det är inte överraskande heller. Men det är knepigt hur nedstämd man blir när inte solen skiner.
Vad mkt hopp och glädje lite sol kan ge, så är det konstigt att jag bara älskar att åka utomlands, nej inte direkt :) men ändå! Hoppas att solen kan titta fram en eller två dagar till veckan i alla fall. Lite glädje måste vi väl få här i sundsvall eller är det för mkt begärt ?


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag håller verkligen med. Det här vädret är deprimerande. Ge oss vår nu :)

2009-03-30 @ 15:25:48
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0