Grattis mig!



Ja igår fyllde jag faktiskt år, dagen var väl kanske inte den roligaste jag varit med om under mitt liv. men det var roligt med besök i alla fall! och tack så hemskt mkt för alla paket.

Speciellt tack till sara för den stora insatsen med hela 21 paket (20 på morgonen 07.04) , och den fina sången. Super duper snällt av dig!

För att förtydliga så var det en helt okej dag om man bortser från vissa saker, men jag blev ju vuxen så då är det väl dags att livet ska börja jävlas! eller något! Detta blir väl en erfarenhet det med.

Nej uppdaterar lite senare om jag har tid nu är det greys en viktig del av vuxenlivet!

Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa jag missade ju greys idag, måste kolla när reprisen går. Fasen var det redan en vecka sedan vi satt hemma hos dig och kikade på det? Sjukt vad tiden går fort alltså .



Bra att du överlevde dagen. Förlåt att jag stack iväg på jobbet sådär, men du fick iaf sång på sängen av mig och katten 07:04 :)

Lite klurigt det där med paketinnehållet, men jag kom fram till att det var antalet som var viktigare än innehållet ;) jag menar 20 paket på sin 20årsdag är ju en självklarhet. Ja och så 21 st till dom lite mer speciella personerna, dvs du :D



Ska komma förbi och fiska upp den lilla rosa och fylla den med musik åt dig :) du får bestämma själv om du vill ha från artister eller egeninspelat från mig ;) haha

2009-05-28 @ 00:01:34
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha förresten vi kan ju hänga med varandra på bolaget nu, mysigt ;)

2009-05-28 @ 00:02:04
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0