Onsdag



vaknade kl sex i morse, det är något tok med mig just nu vill jag lova! haha! sen var det klurigt att somna om så slog på tvn med där var det barnprogram, haha!

Följde med sara på bibblan, sen hem och fikade plockade lite sen bar det av till birsta med sanna, köptetvå hyllor som vi monterade ihop sedan blev mkt bra. sen middag hos sanna. ner till stan en sväng sen for jag hem. sara kom hit kollade hur allt blev sen blev hon kvar gick precis hem. mkt bra greys i dag vill jag lova :)


i morgon kommer katten hit och ska bo här i två veckor.  blir nog bra det.  sen börjar väl allt annat skit.. men det blir nog bra..

nu pratar jag med henke så blir inget mer skrivet nu...

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj vad det har hänt mycket på bloggen när jag varit ute och rest. Ser jättefint ut :) Tur att du städat och bakat när du ska få gäster. Snart blir det mest bara jobb så passa på och njut av lediga dagar denna vecka. Det blir tufft att lämna tonårstiden, men om någon är mogen så är det väl du...

2009-05-24 @ 18:54:53
Postat av: Anonym

Himla bra blogg hördu! :)

2009-05-24 @ 18:59:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: fresh&clean

hej!



fresh&clean är bloggen som bara presenterar andra bloggar! Syftet är att det ska vara lättare att hitta nya bloggar att läsa samt att om man lämnar en kommentar hos fresh&clean med en länk till ett inlägg till sin blogg så kan man bli publicerad = nya läsare!



Ju fler desto roligare så kika gärna in!



kram

2009-05-24 @ 19:07:42
URL: http://freshandclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0