helgen



Fredags klippning färg
mys på staden
promenad hem
sara här på middag
henke på hockey
idol med sara
henke dennis kommer och spelar tv spel
jag och sara får något cp fel och busar haha
Igår var jag på staden med mamma och shoppade lite!
sen blev det hockey, kollade på dennis med henke och pontus!
Middag hos pontus sen mys hos sanna!
Idag tvättning på fm
Totalt deprimerad pga yber tråkigt väder
Solning med sara
Middag med henke och dennis
Ett oth avsnitt precis tittat på
Nu är jag lite gladare!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja men det är väl bra att någon är knäpp också ;) jag kan komma och ta fram ditt pynt också haha

2009-11-15 @ 22:03:06
URL: http://sarakarolinaersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0