Kvällen



Åkte till svartvik för masen skulle kolla på bilen, blev hundprommenad och lite te för min del dator och hundprommenad för henke. Sen när vi väl kom hem igen så har henke slipat det vi spacklade i morse så i morgon är tanken att vi ska ¨måla taket på fm tror jag! Jag själv har plockat undan tvätten som blev kvar igår den hade inte riktigt torkat så vi fick hänga den i sovrummet. Sen har jag plockat lite i papper och städat undan (läs plockat) i vardagsrummet. Har också skrivit ut papper som vi har fått till delmoment 2 som börjar i morgon, de flesta papper behövdes inte före fredag, men nu är de utskrivna så jag måste inte göra det en annan dag.!

Nej nu sitter vi och kollar på femman, helt sjukt dåligt program men men, jag ska gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen nu tror jag med förhoppning att jag orkar upp imorgon bitti!


Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0