Måndag



Nu är det dags att fortsätt plugget! har suttit på morgonen och skrivit lite, men de hade jag inte behövt gjort tydligen, och den andra uppgiften som jag måste skriva känner jag inte för att göra så ska sätta mig och läsa nu på em istället. skulle behöva ta en dusch och diska också! Det är otroligt mysigt i vardagsrummet i alla fall mkt bättre nu när jag har ett bord och sitta vid!

Har varit på prommenad med gobbe också, är inte direkt mysigt ute om man säger så grått och blött!

Dagarna går fort snart är vi där, ibland undrar man varför man inte gör det man borde, det som gör att man slipper ångesten. Det är dags att ladda batterierna och börja om, vart gör man det på bästa sätt? Precis på en sandstrand med en bra bok framför sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0