söndag



idag har vi slipat och spacklat, tråkigt!

Vi har också gått på en promenad i solen tillsammans med sara ner till staden och köpte mer spackel.

åkte med dennis ut till hemmanet, åt middag där och sen hem och han slänga i tre maskiner som vi nu har halvt torkade i sovrummet det enda ställe i lägenheten som inte var i total kaos men är det nu!

Nu har vi i alla fall bil så vi tar oss till härnö denna vecka, ganska drygt med inne vecka men det blir nog bra! tiden går fort helt enkelt.

denna vecka ska jag maila min mentor till praktiken och kolla om jag kan komma dit något v 46 så vi kan bestämma schema och dylikt, spännande med praktik ändå lite fjantigt med två veckor men det kanske är lagom!
Vem vet..

Nej nu är det dags att dra sig tillbaka mot, sängen kallar!

Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Sara

Skriv en önskelista själv!

2009-11-01 @ 22:06:43
URL: http://sarakarolinaersson.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej jag vill beställa klipptid innan dopet. Och sminkning på dopet. Och hmm kanske en hårfärgning också, återkommer om det ;)

2009-11-02 @ 10:44:16
URL: http://sarakarolinaersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0